peergynt 1 peergynt 1
133
BLOG

Pożegnanie posłów

peergynt 1 peergynt 1 Polityka Obserwuj notkę 0

Jakoś w moich ostatnich notkach piszę głównie o mojej satysfakcji wynikających z faktu wyrzucania z polityki tych, których nie lubię.  Są tacy. To, się składa, źe  najczęściej są to posłowie prawicowi. Takie zboczenie. Całkiem niedawno czule żegnałem  się z Panem Jackiem Kurskim. No nie tak do końca się udało,  bo pan Jacek, jako ten, który dysponuje barwnym językiem jest od czasu do czasu widziany w mediach "głównego nurtu". Jego  próba powrotu do łask prezesa, póki co jest dosyć nieudana,  może się w końcu powieść i będę go musiał za jakiś czas dalej znosić lecz jest to odległe i niepewne. Ale teraz mam gratkę.

Pan Adam Hofmann i Kamiński dwojga imion oraz ten trzeci, mniej znany pan Rogacki. Nota bene, pan Mariusz Kamiński może niekorzystnie wpłynąć na karierę innego Mariusza Kamińskiego,  tego od CBA. Wiadomo, naszym rodakom takie rzeczy się mylą,  o dało w efekcie iluś tam Ziobrów, dwie panie Gosiewskie (nigdy nie wiem, która z nich to ta pierwsza źona,  a ktora druga), a nawet onego czasu jakiś inny Tusk się do parlamentu naszego dostal. Ciekawe,  czy działa to teź w drugą stronę.  Na wszelki wypadek pan Kamiński dodal sobie drugie imię,  którego nie pomnę.

Otóż ci panowie znikną z radia telewizji (nawet tej z Maryją) i tak w ogóle z mediów. Bo ci panowie nie dysponują charyzmą Jacka Kurskiego. A prezesa to chyba naprawdę wkurzyli. Tak więc, jak podejrzewam, zaiste,  zejdą ze sceny. Cieszy mnie to bardzo. A tym bardziej cieszy to moją źonę, która polityką się wprawdzie  nie interesuje ale widząc pana Adama nie omieszkala rzucić inwektywą, której ze względu na to, że nie używam na moim blogu słów uważanych powszechnie za obelźywe, cytować nie będę. 

Pan Mariusz cos tam Kamiński jakiś czas temu raczył powiedzieć o premierze mojego rządu,  źe jest pozbawiony honoru. Bardzo mnie to oburzyło. Głównie dlatego, że tak mlody czlowiek nie ma uprawnień do oceniania ludzi takich jak premier polskiego rządu,  demokratycznie wybranego. Można sprawdzić.  Ja tam Kaczyńskich nie lubię lecz nigdy bym w ten sposób o nich nie wyraził. Jego to już na pewno nie zobaczę. Adieu.

PS. Jedno pocieszenie. Gdybym ja coś takiego wykręcił, moja źona wyrzucila by mnie z domu. Tutaj jednak panowie posłowie mają nad małżonkami pewien handicap. Gdyby nie one, świat nie dowiedzialby się o calej aferze. Wiadomo,  gdzie diabeł nie może tam babę pośle. No i posłał.  

 

peergynt 1
O mnie peergynt 1

Interesuję się sztuką, historią, polityką i sportem. Wiek - między czterdziestką, a śmiercią... Politycznie jestem liberałem, cokolwiek to znaczy...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka