peergynt 1 peergynt 1
439
BLOG

Do pana Jacka Korabity Kowalskiego

peergynt 1 peergynt 1 Polityka Obserwuj notkę 14

Pan Korabita Jacek Kowalski raczył mnie zbanować ze swojego blogu i dlatego nie mogę mu odpowiedzieć na ostatni komentarz. Rzecz poszła o to, że ośmieszyłem jego "sarmackość". Sam się określa jako "Sarmata", a ja to wyśmiałem.  Pan Korabita odpowiedział mi, ale, by nie przeczytać odpowiedzi, pośpiesznie odciął mi możliwość polemiki. Nie dziwię się. Brak argumentów jest poważną przeszkodą.

Otóż odpowiadam panu, że nie ma poważnych źródeł, które sytuują Sarmatów (lud znad Wołgi) nad Wisłą i Odrą. Pierwszy raz o Sarmatach wspomniał Wincenty Kadłubek, nie opierając się na żadnych źródłach i dowodach. Tytułując się "Sarmatą" ośmiesza pan siebie.

Banując mnie, dołancza pan do dosyć elitarnego grona. Zbanował mnie pan Migalski, Sakiewicz i cała Gazeta Polska.  To niewątpliwie "Sarmaci"...

 

peergynt 1
O mnie peergynt 1

Interesuję się sztuką, historią, polityką i sportem. Wiek - między czterdziestką, a śmiercią... Politycznie jestem liberałem, cokolwiek to znaczy...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka